środa, 28 grudnia 2016

Droga Artysty wg Julii Cameron #14

Poświąteczny dzień , post #14

Mimo świątecznej przerwy nie odpuszczam i codziennie piszę. Wiem, że niektórzy przerywają dietę na czas świąt, albo zobowiązania takie, jak to moje poranne pisanie. Mija dzisiaj chyba 36 dzień, o ile dobrze policzyłem!. Karty dzisiejsze to ponownie Dama Kielichów, As Buław i XIV Równowaga. Wyraźnie widać, że energie obecne teraz w moim codziennym życiu zwabiają te same karty pojawiające się znowu i znowu. Czy to przypadek...? Kto wie? Może to duch mojej Mamuśki chce coś przekazać, a ja jeszcze tego nie odszyfrowałem, albo nie zareagowałem tak, jak potrzeba.
Królowa Kielichów, pojawiająca się w kontekście pracy, przypomina mi, aby przynosić miłość i współczucie do miejsca pracy. Jest to możliwe, nawet jeśli ktoś pracuje w fabryce z maszynami i obiektami przez cały dzień, a nie bezpośrednio z ludźmi. Sprawy związane z pracą i karierą prawdopodobnie układają się lepiej , gdy ta karta pojawia się, niż zdaję sobie z tego sprawę. Jej podpowiedź to myśl pozytywnie

Odnośnie pieniędzy i zasobności materialnej często oznacza dobrą nowinę w sprawie finansowania. Bez względu na to, co dzieje się w moim życiu finansowym, lepiej dać sobie na wstrzymanie z obawami i zamartwianiem się. Z niezachwianym przekonaniem wiem, że mogę wywrzeć pozytywny wpływ na wyniki, jeśli właśnie potrzebuję więcej pomyślności w życiu. Królowa Kielichów oznacza kreatywność i że mogę dotrzeć teraz do innych osób (zwłaszcza kobiety, skoro to podpowiedź Królowej). Z pewnością uzyskam pomoc i/albo porady, które są potrzebne, aby nastąpiły pozytywne zmiany i wpływy finansowe. Ponownie, powinienem oczekiwać pozytywnego wyniku.

As Buław jako wiadomość od mojej Królowej, to piękna karta i rada, aby rozpoznawać obecną możliwość kreatywnego wzrostu i nowych pomysłów. Obecność tej karty przynosi refleksje i garść pytań, jakie dobrze sobie zadać. Co przynosi mi obecnie natchnienie? Co pobudza moją pasję i pragnienia? Jak chcę rosnąć i rozwijać się? Jak chcę dać wyraz swojej kreatywności? Do zrobienia czego popycha mnie impuls, który właśnie odczuwam? Na co tracę energię i gdzie gna mnie entuzjazm? Jakie nowe możliwości są teraz oferowane?

As Buław to wskazanie nowych początków, najprawdopodobniej bardzo pozytywnych. Nie mylić z dobrymi złego początkami – w takiej sprawie pewnie karta Diabła się pojawia. Kolor Buław to dziedzina osiągnięć w życiu i są często związane z pracą i karierą. Kiedy mam jakieś okresowe trudności i wyciągnę kartę Asa Buław, to wiem, że sprawy poprawią się znacznie i bardzo szybko. Odnośnie pracy wiadomość tej karty, o ile rozglądam się za nową pozycją, oznacza, że coś nowego i bardzo pozytywnego podąża mi na spotkanie. Mogę być szczodry dla siebie i śmiało wypowiedzieć czego chcę i potrzebuję w dziedzinie kariery czy pracy. Są spore szanse na sukces, większe niż śmiem marzyć.

W pytaniu związanym z fortuną i dostatkiem, czy w sprawach finansowych, pojawienie się tego Asa to znak zmian na lepsze. Może nawet oznaczać jakąś darowiznę, rodzaj spadku z niespodziewanego źródła. Wcale nie oznacza przy tym, że ktoś umrze, abym dostał spadek. Nie musi to koniecznie być dar w postaci pieniędzy. Może to mieć inne wartości dla mnie.

Ostatnia karta dotyczy aspektów duchowych na dzisiaj. Karta XIV Równowaga poza wskazaniem, by entuzjastycznie zarządzać swoimi potrzebami i środkami tak, aby przynieść zdrowie i harmonię, nakłania także do optymizmu. To jakby symbol mojego Anioła Stróża, który zawsze pomaga połączyć wszystkie zasoby, jakie są dla mnie dostępne. Duchową radę na dzisiaj widzę w uświadomieniu sobie, że jest właśnie ważny czas, aby medytować i słuchać swojego wewnętrznego głosu. To podstawowe źródło porad, wystarczy tylko poprosić. Zwrócić się do swojej Wyższej Istoty, albo do innych. 

cdn... 

Poprzednie posty na temat Drogi Artysty:
Droga Artysty wg Julii Cameron #13
Droga Artysty wg Julii Cameron - #12
Droga Artysty wg Julii Cameron - #11
Pierwszy z serii:
Droga Artysty - metoda Julii Cameron - dzień 01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz